27.3.2014

Synttärit


" Hyvää syntymäpäivää mulle toivottaa hän ja lahjoittaa 500 jätskiä. "



Siinä vasta oiva biisi joka ainaki mun pitäis kuunnella joka päivä! Niin iloiseksi siitä tulee.
Diggailen myös M.A. Nummisen versiota, mutta tää PMMP:n on menevämpi.

Mäkin soitin joskus haitaria mutta se ura loppui aika lyhyeen....


Muutama päivä sitten vietin syntymäpäivääni.
Oon onnellinen kun mun elämässäni on vihdoin paljon kivoja ihmisiä.
Ei oo tosiaankaan aina ollut, ainakaan näin montaa näin kivaa ihmistä.
Soisin kaikilla olevan, sellaisia joiden seura naurattaa vielä seuraavanakin päivänä.

Ihmeellistä, miten sitä aina ajautuu niiden tyyppien seuraan jotka on kivoja ja cuuleja, mut jotka ei väliä susta hevon helvataa loppujenlopuksi. Ei niitä kiinnostele pyytää sua mihinkään tai kysellä liioin kuulumisia koulun tai harrastuksen ulkopuolella. Niillä on omat elämät.
Sit sä vaan ite kyselet niiltä aina miten menee ja tottakai ne vastaa, mutta ei ne Omatoimisesti kysy.
Sellaset tyypit mä jätin nyt kutsumatta!
Hitto miten oon vihdoin viisastunut.
Mää kutsuin juhlimaan ne jotka Oikeesti välittää musta ja ansaitsee sen.
Ja oli lämminhenkistä.

Sain paljon suklaalla höystettyjä lahjoja ja "kosintakirjeen" BRUNO MARSilta !

Ma olen muuttamassa Losiin varmaan lähiaikoina... tai jonnekin Brunon bungalowiin paratiisi saarelle. B)



Enough chocolate right !?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs asiaa?